Bij Dynamic Promos zijn wij aansprakelijk voor alle zaken omtrend de grafische ontwerpen van flyers, posters en andere producten die wij leveren. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor de resultaten van de promotie van de klanten die wij ondersteunen. Soms kan de promotie zelf tegen vallen en onvoldoende klanten komen.
Dynamic Promos neemt dus geen verantwoordelijk- of aansprakelijkheid over tegenvallende cijfers, zoals aantal klanten van het bedrijf of aantal kijkers. Tenzij elders in contracten of overeenkomsten vermeld staan.
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Zie uw factuur of e-mail voor betalingsdetails. Bent u uw factuur of betalingsdetails kwijt? Neem dan contact op met Dynamic Promos om nieuwe te krijgen. Wij controleren altijd of u een bestaande klant bent.
Dynamic Promos behoudt de producten totdat de klant deze volledig heeft betaald.
Dynamic Promos hanteert de wettelijke garantie op onze producten. Is er een fout binnen het ontwerp, zoals een verkeerd telefoonnummer, dan corrigeert Dynamic Promos deze op eigen kosten. De maximale garantietermijn is 14 dagen na levering producten.
Let op: Dynamic Promos biedt geen garantie als de promotiematerialen onvoldoende klanten oplevert. Zie hoofdstuk ‘Aansprakelijkheid’.
Is door overmacht een design niet geleverd, dan worden de kosten niet bij de klant berekend. Mocht de situatie die de overmacht heeft veroorzaakt opgelost zijn en de design toch nog geleverd zijn, dan worden alleen de kosten -na- de situatie berekend. Alles wat voor en gedurende de situatie plaats vindt zal dan op de kosten van Dynamic Promos vallen.